تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

هتل لیبرتی استانبول

 

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را پیاده بروید تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول نوروز 97   سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چایخانه سنتی ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول تعطیلات عید نوروز 97 اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.