تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد هتلی سه ستاره در شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا این شهر واقع شده است. مسافرین تور مشهد بدانند که مسافت این هتل 3 ستاره تا حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت پیاده روی در حدود 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن شهر مشهد در حدود 10 دقیقه می باشد. امکاناتی نظیر لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 25 ماشین در اختیار مسافرین تور مشهد آبان 94 قرار می گیرد. اتاق های هتل آپارتمان میزبان مشهد نیز برای رفاه مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. علارقم امکانات و خدمات نام برده، هتل آپارتمان میزبان مشهد در فضای لابی و اتاق ها اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان میزبان مشهد : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 40، بعد از چهار راه اول

 

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد

 

 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم مطهر علی بن موسی رضا می باشد که فاصله ای در حدود 1 کیلومتری از بازار رضا و حرم دارد که با پای پیاده مسافتی تقریبا 13 دقیقه ای می باشد. هتل رضویه مشهد یک ساختمان 14 طبقه است که در زمینی به مساحت 900 مترمربع بنا گردیده. مسافرین تور مشهد می توانند برای راحتی و سرعت در رسیدن از فرودگاه و ایستگاه راه آهن تا هتل رضویه مشهد از خودرو استفاده کنند که زمان تقریبی از فرودگاه تا هتل حدودا 14 دقیقه و از ایستگاه راه آهن تا هتل حدودا 8 دقیقه می باشد. از امکانات هتل رضویه مشهد برای گردشگران تور مشهد 94 میتوان به رستوران، لابی، آسانسور، لاندری، کافی نت، آرایشگاه، فروشگاه، کافی شاپ، نمازخانه، فضای سبز و پارکینگ با ظرفیت 20 ماشین اشاره کرد. اتاق های هتل رضویه مشهد امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و فرنگی را در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار میدهند. میهمانان هتل رضویه مشهد می توانند در فضای لابی هتل از اینترنت رایگان بهره مند شوند.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، مقابل بازار رضا

هتل رضویه مشهد

 

 

پیست باگی در کیش

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران در تور کیش میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پیست خاکی باگی با ماشین های دو نفره پیست باگی کیش، میزبان باگی سواران در جزیره کیش است. همچنین تورهای ورزشی تفریحی باگی با راهنمایان حرفه ای و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگی سواران را در مسیرهای چند جاذبه گردشگری تور کیش مانند درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی هدایت می کنند .

 

 

 


بازارهای معروف کیش

بازارهای معروف کیش

 

بازار مریم کیش واقع در خیابان سنایی کیش در سال ۱۳۶۹ در 1 طبقه و با معماری متفاوت با سایر مراکز تجاری بزرگ جزیره(در زمینی به مساحت ۵٬۷۰۰ مترمربع) احداث شد.بازار بین‌المللی مریم تنها بازار رو به جزیره است که با سازه‌ای چوبی و نمایی سنتی ظاهری متفاوت به خود داده است. فضای دلنشین بازار مریم و قیمت نسبتاً ارزان اجناسش در ۵۲ غرفه فعال، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است.ساعت کار بازار مریم کیش برای مسافران تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب میباشد.

 

 

 

 

 بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریداران در تور کیش حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار خواهند داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را برای گردشگران تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید در تور کیش با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که برای مسافران تور کیش در بازار زیتون یافت میشود .

 

 

هتلهای معروف کیش

هتلهای معروف کیش

هتل 4 ستاره گراند کیش در زمینی به مساحت شش هزار و چهارصد متر مربع توسط شرکت تور های کیش ساخته شده است.هتل گراند کیش در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها و مراکز خرید جزیره کیش قرار دارد بطوریکه پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.این هتل دارای 60 اتاق است و بطور همزمان ظرفیت پذیرش 200 مهمان  تور کیش را دارا می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل 4 ستارهمی توان به بازدید رایگان مسافران تور کیش از هتل داریوش و همچنین 30 درصد تخفیف پارک دلفین ها اشاره کرد.

اکثر اتاقهاى هتل از دید دریا برخوردار بوده و داراى تراس مى باشد.

 

 

 

هتل آریان کیش اقامتگاهی 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا  با امکانات رفاهی مناسب این هتل را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. رستوران هتل با غذاهای خوش طعم ایرانی محیطی مطبوع برای مسافران تور کیش فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است. در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد و بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید در تور کیش مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

 

 

 

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه های کم نظیری است که بسیاری از گونه های ماهیان آبهای شور و شیرین، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش از دیدنیهای تور کیش آکواریومی مجزا با حجم 20 هزار لیتر مخصوص ماهیان آبهای شیرین در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خلیج همیشه فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سیاحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش می توانند به راحتی انواع ماهیان و دیگر آبزیان را که برخی از آن‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسند، در داخل آب‌های شفاف تماشا نمایند.

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی در تور کیش استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.