تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

بولینگ در کیش

بولینگ در کیش


تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میلهبرخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش 94   جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش  و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش 94  که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش 94  که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش نوروز 94    می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

هتل اورج کانتی آنتالیا 5 ستاره



تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی



هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیز تور آنتالیا 94  شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.



تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی


علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافران تور آنتالیا 94  با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.


تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی


مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول

هایپر مارکت رئال آنتالیا


 تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

هایپر مارکت رئال یکی از فروشگاه های زنجیره ای خیلی بزرگ در ترکیه می باشد که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. مسافران تور آنتالیا 94  با رفتن به این فروشگاه می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه و خریداری کنند. این هایپر مارکت دارای انواع مختلف کالا و پوشاک و... است. اما بهترین قسمت هایپر مارکت رئال قسمت فروش مواد غذایی آن است. مواد خوراکی و غذایی که در این قسمت به فروش می رسد به اندازه ای متنوع است که انتخاب را برای شما مسافران عزیز را دشوار می کند. به مسافران تور آنتالیا 94   که خوش خوراک هستند پیشنهاد می کنیم که حتما از این فروشگاه زنجیره ای بزرگ دیدن نمایند و به بخش فروش مواد غذایی آن نیز بروند.

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال


مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول

دانستی های آنتالیا



ساحل کنیالتی آنتالیا


آنتالیا یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای توریستی ترکیه است که دارای آب و هوا بسیار خوب و دل نشین , مناظر زیبا و سواحل بی نظیری است. این عوامل باعث جلب توجه بیشتر گردشگران شده است و یکی از بهترین شهرها در اروپا و آسیا برای تفریح مسافران تور آنتالیا نوروز 94  به شمار می رود. آنتالیا از قسمت غربی خود به شهر کمر و از قسمت شرقی به ساحل بی نظیر آلانیا منتهی می شود. این شهر 300 روز در سال هوای آفتابی دارد و دمای آن در تابستان به 35 _ 40 درجه سانتی گراد می رسد و رطوبت آن حدود 80% است. در مرکز شهر آنتالیا یک شهر قدیمی با بافت سنتی بسیار زیبایی وجود دارد که منطقه مناسبی برای توریست ها و مسافران تور آنتالیا نوروز 94  می باشد. این شهر قدیمی کاله ایچی نام دارد. از دیگر مناطق دیدنی آنتالیا  می توان به آبشار کورشونلی اشاره کرد. لازم به ذکر است که پلاژهای 12 کیلومتری کنیالتی نیز دیدنی و زیبا است. آنتالیا  دارای مراکز خرید بسیاری می باشد اما یکی از مراکز خرید معروف این شهر مرکز خرید میگروس است که دارای کلیه اجناس مارک دار می باشد. این مرکز خرید بسیار بزر گ است و از 3 طبقه تشکیل شده است و قطعا می تواند موجب رضایت مشتریان و مسافران تور آنتالیا فروردین 94  شود.


شهر قدیمی کاله ایچی آنتالیا



ساحل و پلاژ کنیالتی آنتالیا


فرودگاه آنتالیا  در قسمت شرقی این شهر قرار دارد و دارای دو ترمینال می باشد.

خوب است مسافران تور آنتالیا عید 94  بدانند که حمل و نقل عمومی در آنتالیا  با استفاده از تاکسی اختصاصی , تاکسی ون و تراموا صورت می گیرد و کرایه تاکسی توسط تاکسی متر محاسبه می شود. اما با وجود این کرایه تاکسی در آنتالیا  بسیار گران است یعنی شما برای یک مسیر ده کیلومتری باید حدود 30 دلار با توجه به شرایط ترافیک پرداخت کنید. اما تاکسی ون های آنتالیا  به صورت اشتراکی کار می کنند و فقط در خط های خاصی حرکت می کنند و کرایه آنها ثابت و حدود 1/5 لیر جدید می باشد و با درخواست مسافر متوقف می شوند , یعنی در مسیر خود ایستگاه ندارند. خوب است بدانید که در آنتالیا  به این تاکسی ون ها دل موش گفته می شود.


مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول

هتل گاردنیا کیش


تور کیش هتل گاردنیا



هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور کیش 94   می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور کیش 94  شده است.



تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا