تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

رستوران سان ست گریل در استانبول

 

 

رستوران سان ست گریل استانبول از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. مسافران تور استانبول نوروز 97 که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بعد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. 

تور استانبول تعطیلات عید نوروز 97

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از کیش

 

 

مرکز خرید مال آف استانبول


 

 

مرکز خرید مال آف استانبول Mall Of Istnbul واقع در در منطقه اروپایی استانبول در منطقه ایکیتلی/باشاکشهیر جدیدترین مرکز خرید استانبول و یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه با ۳۵۰ مغازه می باشد. این مرکز خرید از ۲۳ ماه می ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرده است. این مرکز خرید میزبان مارک های پیشرو در جهان و ترکیه است و دارای اولین پارک بازی سرپوشیده ترکیه با وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و بزرگترین مجموعه سینمای ترکیه با ۱۶ سالن و گنجایش ۳۰۵۰ نفر می باشد.

این مرکز خرید دارای ۴ برج مسکونی شامل ۱،۰۹۲ واحد و یک برج اداری شامل ۱۸۰ دفتر کاری می باشد . هتل ۳۰۰ اتاقه ی این مجموعه تجاری تفریحی مسکونی نیز برای رفاه مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 97  در حال احداث است .فاصله این مرکز خرید از میدان تکسیم ۲۰ کیلومتر ، از فرودگاه آتاتورک ۱۲ کیلومتر و از مرکز خرید فروم ۱۲ کیلومتر است . نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز İkitelli Sanayi می باشد .

تور استانبول بهار 97

تور لحظه آخری استانبول

 

مرکز خرید مال آف استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

 

 

کاخ ییلدیز یکی از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول فروردین 97  و دیدنیهای ترکیه، متشکل از دربارها و یک مسجد می باشد که در قرن 19 میلادی توسط سلطان عبدالمجید دوم ساخته شد. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر را تشکیل می دهد.در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته و خوش گذرانده اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. این ساختمانها در داخل یک پارک با گلهائی که از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده، قرار گرفته است. این پارک همه روز جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم باز می باشد.

تور استانبول تعطیلات فروردین 97

 

 

 

هتل لیبرتی استانبول

 

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را پیاده بروید تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول نوروز 97   سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چایخانه سنتی ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول تعطیلات عید نوروز 97 اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

 

هتل گرند مادرید استانبول

 

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در تور استانبول زمستان 96 در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

تور استانبول تعطیلات زمستان 96

 

هتل گرند مادرید استانبول