تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

هتل آپارتمان شیرزاد مشهد


هتل آپارتمان شیرزاد مشهد

هتل آپارتمان شیرزاد مشهد یکی از هتل آپارتمان های 4 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 2 دقیقه ای از حرم مطهر, 15 دقیقه ای فرودگاه و 200 دقیقه ای راه آهن قرار دارد. هتل دارای امکاناتی نظیر: رستوران, کافی شاپ, کافی نت, اینترنت, سیستم گرمایش و سرمایش و ... می باشد. در سفرتان با تور مشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان چهار ستاره برای شما و عزیزانتان  فراهم خواهد شد.

هتل آپارتمان اخوان مشهد


هتل آپارتمان اخوان مشهد

هتل آپارتمان اخوان در مشهد, میدان بیت المقدس, با 26 اتاق یک تخته, دو تخته, سه تخته, چهار تخته, پنج و شش تخته, در فاصله 100 متری ورودی باب الرضا, فاصله 25 دقیقه تا فرودگاه و 20 دقیقه به راه آهن, با امکاناتی نظیر: لابی, اینترنت در واحد, فولبرد, آسانسور, رستوران, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, فکس و ... آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد می  باشد. در سفرتان به مشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان خوب برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفر خود لذت کافی را ببرید.

هتل آپارتمان بهرام مشهد


هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام مشهد در خیابان خسروی نو, اندرزگو 12, کوچه شهید قنادی, در فاصله 5 دقیقه به حرم مطهر, در 20 دقیقه فرودگاه و 15 دقیقه ای راه آهن آماده پذیرایی از مهمانان و زائران تور مشهد می باشد. متراژ آپارتمان بهرام حدود 555 متر و دارای  اتاق خواب, پذیرایی, سرویس بهداشتی, روم سرویس, لاندری, پارکینگ, سیستم تهویه, کافه تریا و ... می باشد. در سفرتان بهمشهد امکان اقامت در این هتل آپارتمان عالی برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل کوناک استانبول


هتل کوناک استانبول

این هتل 4 ستاره در موقعیتی مطلوب و در مقابل مرکز همایشات Lufti Krdar شهر استانبول واقع و به منطقه اقتصادی و تجاری  تقسیم بسیار نزدیک است. هتل اقامت شیک و سطح بالایی را، در چند قدمی میدان تقسیم و به همراه اینترنت رایگان به میهمانان تور استانبول خود ارائه میدهد.اتاقها به خوبی آراسته شده و با ترکیبی از دکوراسیون سنتی و لوازم مدرنی همچون تلویزیون LCDD و اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده اند.به منظور رفاه حال آن دسته از میهمانانی که در منطقه تقسیم به دنبال انجام ماموریت خود هستند، هتل یک مرکز کاملا مجهز اداری را نیز تدارک دیده است. علاوه بر این و در صورت تقاضای علاقه مندان، کارکنان کارآمد هتل، اتومبیل نیز برای آنان کرایه خواهند کرد.میهمانان تور استانبول میتوانند در چند قدمی هتل، به وفور به بسیاری از رستورانهای با کیفیت و مراکز خرید منطقه دست یابند. از آنجایی که هتل در قلب شهر مدرن استانبول قرار گرفته، اماکن تفریحی، تریاها و کلوپهای فراوان و متعددی در دسترس گردشگران تور استانبول خواهند بود.

هتل وو استانبول


هتل وو استانبول

این هتل 4 ستاره دارای امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده می باشد.این هتل دارای 275 اتاق می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت میزنید، جلوگیری میکند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور استانبول، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرین استانبول، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.