تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

بازار چینی های کیش


بازار چینی های کیش در واقع دارای دو شعبه در این جزیره می باشد و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران تور کیش آبان 94 می شود فروشندگان این بازارچه هستد همگی چینی می باشند. این بازارچه دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد , اولین شعبه آن در نزدکی بازار مروارید قرار دارد که خیلی بزرگ نمی باشد و اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است و شعبه دوم آن در طبقه دوم بازار پانیذ واقع شده است. تمام کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد به طور مستقیم از چین وارد شده است و این بازار برای آن دسته از مسافران تور کیش مهر 94 که می خواهند خریدی ارزان داشته باشند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است که کالا و اجناس این بازار چینی علی رغم تنوع و قیمت ارزانی که دارند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. کالاهای که در این بازار به فروش می رسد عبارتند از: کیف , کفش , پوشاک و... .

تور کیش بازار چینی ها

 


مرکز خرید دامون کیش

تور کیش مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگران تور کیش آبان 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 


هتل های کوش آداسی ترکیه

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس ترکیه از هتل های 5 ستاره و تفریحگاه های مجلل شهر کوش آداسی می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. گردشگران تور ترکیه مهر 94 ویژه عید سعید قربان با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوی را برای خود رقم بزنند. همچنین این هتل برای کودکان تفریحات هیجان انگیزی را فراهم آورده است به طوری که یک زمین بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به باغ های سرسبز و زیبا و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در این باغ ها قدم بزنند و از این محیط سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این با یک پیاده روی 10 لی 15 دقیقه ای می توانید از شهر باستانی و تاریخی افیسوز و زادگاه مریم مقدس دیدن نمایید.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف , موج سواری و... اشاره کرد. گردگران تور ترکیه مهر 94 ویژه عید سعید غدیر خم با اقامت در این هتل بدون شک لحظات شادی را سپری خواهند کرد و سفری خاطره نگیز را برای خود رقم خواهند زد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

 

 

 

 

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور ترکیه مهر 94 را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه مهر 94 با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا لذت ببرند.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی


هتل های قشم

تور قشم هتل آنا

هتل آپارتمان آنا قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که متشکل از24 واحد و 2 آسانسور می باشد. از ویژگی های این هتل فاصله 10 دقیقه ای آن تا دریا و فاصله 5 دقیقه ای آن با مراکز خرید و مراکز تجاری و درمانی می باشد. گردشگران تور قشم آبان 94 با اقامت در این هتل به راحتی می توانند به دریا بروند و در فاصله 5 دقیقه به مراکز خرید بروند و هر آنچه را که می خواهد تهیه نمایند. همچنین اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم اعم از یخچال , سرویس بهداشتی , تلویزیون و.... می باشد.

 

 

مراکز خرید کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر می باشد. در حدود 50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور محسوب می شده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری می باشد. این بازار با داشتن فروشگاههای متعدد و مغازه خرده فروشی تعداد زیادی از خریداران و گردشگران تور مالزی مهر 94 را به خود جذب کرده است. بازار مرکزی  کوالالامپور بزرگ ترین بازار مواد غذایی تازه در شهر می باشد.

این بازار در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است و پس از آن تبدیل به مکانی برای درک فرهنگ ، هنر و صنایع دستی مالزی گردید. بیرون بازار مرکزی در کنار رودخانه، آمفی تئاتری قرار دارد که می توانید در آنجا عروسک گردانی ، اجرای رقص و موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی مدرن را تماشا کنید. در داخل مرکز خرید نیز رستوران ها و کافه های زیادی موجود است که می توانید  در آن ها به خوردن غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود بپردازید. مسافران تور مالزی مهر 94 می توانند با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری نمایند