تور هند

تور هند

تور هند

تور هند

جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند

جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند

 

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تورتایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را در تور تایلند آذر 94 از سراسر جهان جذب خود میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره در تور تایلند تعطیلات آذر 94  تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز می باشد.

 

 

 

ساحل کارون سومین ساحل طولانی پوکت می باشد که محل قرار گیری آن جایی میان پاتونگ از سمت شمال و کاتا از سمت جنوب است. کارون دومین ساحل محبوبی است که مسافران تور تایلند پاییز 94 به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. این ساحل دارای امکانات غواصی و شنا بسیار خوبی است و انتهای جنوبی آن برای دوستداران ساحل چندان شلوغ نیست.ساحل کارون سه منطقه اصلی دارد. مرکز کارون شهر کوچک و سرزنده ایست که گردشگران تورتایلند برای غذا خوردن،خرید کردن و تفریحات دیگر به آن روی می آورند. علاوه بر آن معبد بودایی زیبایی هم در آن قرار دارد که هر هفته در آن بازارچه ای برای خرید برپا می شود.جاده ی ساحلی کارون مکان زیبایی برای قدم زدن گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 است و قسمت های مختلف آن توسط رستوران ها و مراکز خرید اشغال شده است. سومین منطقه اصلی کارون حول جاده ی لانگ پوچان، در امتداد انتهای جنوبی ساحل شکل گرفته است که شامل مراکز تفریحی و خرید می باشد.

 

 

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.در تور لحظه آخری تایلند حتما از این ساحل دیدن کنید.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند دی 94  پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند 94 با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.